Na aanmelding: intake en verder…
Hier lees je wat er gebeurt als je je hebt aangemeld bij Novadic-Kentron.
Intakegesprek
Na je aanmelding maken we een afspraak voor het intakegesprek. In het intakegesprek kun je vertellen wat jouw hulpvraag is en wat je wil bereiken. Van tevoren vul je online een vragenlijst in over je problemen. Deze vragenlijst bespreek je met de behandelaar tijdens het intakegesprek. Daarnaast maak je kennis met je regiebehandelaar. Deze houdt overzicht over je behandeling.
Advies en behandelovereenkomst
Na het intakegesprek bespreken we jouw hulpvraag binnen NK. Na dit overleg maken we een behandeladvies. Je krijgt ook een verantwoordelijk behandelaar (vb’er). Ben je het eens met het advies? Dan onderteken je de behandelovereenkomst. Hierin staan alle afspraken over jouw behandeling.
Behandeling
Jouw vb’er is jouw vaste aanspreekpunt bij je behandeling. Drie maanden na de start bekijken jullie samen hoe het met je gaat. Ook vragen we je om enkele vragenlijsten in te vullen. Aan het eind van je behandeling kijk je samen terug op je behandeling. Ook bekijken jullie wat er na jouw behandeling nodig is. Dat kan binnen of buiten NK zijn.
Zorgvuldigheid en regelingen
Jouw privacy is heel belangrijk. Wil je weten welke regelingen en wetten er zijn of wie informatie over jou mag hebben? Vraag het aan jouw verantwoordelijk behandelaar (vb’er). Er zijn folders over onder meer privacy, klachten en de cliëntenraad.
Kosten
Bekijk de uitleg over kosten.
Vragen?
- Vóór je eerste gesprek (intake) kun je bellen naar 073-689 90 90 of mailen naar hulp@novadic-kentron.nl.
- Als je in behandeling bent, kun je bellen naar de plaats waar je behandeling krijgt.